مراسم بزرگداشت روز جهانی کارگر در پژوهشگاه رویان برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز کار و کارگر، با حضور رئیس پژوهشگاه رویان، مدیران و جمعی از کارگران روز دوشنبه در محل سالن جلسات پژوهشگاه رویان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، دکتر عبدالحسین شاهوردی، رئیس پژوهشگاه رویان ضمن گرامیداشت روز کار و کارگر از تلاش های صمیمانه کارگران کوشای پژوهشکده ها و مراکز درمانی رویان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: نگاه اسلام به کار، نگاه مقدسی است و شخصیت انسان نیز در گرو عملکردی است که برای تعالی خود و جامعه در تلاش است؛ واژه کار در اسلام آنچنان اهمیت دارد که اگر کسی در طلب روزی حلال بوده و مرگش فرا رسد، مانند مجاهد در راه خدا است. سعی و تلاش مدیران و مسئولین پژوهشگاه رویان هم توجه بیشتر به این قشر زحمتکش است و امیدواریم بتوانیم قدرشناس زحمات شما کارگران باشیم.
رئیس پژوهشگاه رویان در ادامه گفت: زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، به کار و فعالیت گروهی بسیار معتقد بود و اکنون مجموعه رویان نیز با کار گروهی و همکاری افرادی چون شما کارگران در سطوح مختلف ملّی و بین المللی به جایگاه والایی دست یافته است که بخشی از ماحصل این تلاش ها، فرزند سالم و انشاالله صالحی است که در بخش درمانی حاصل می شود و یا پروژه های علمی دانش بنیانی است که در بخش پژوهش شکل می گیرد. به طور خلاصه، همراهی شما بزرگواران کارگر است که توسعه، اشتغال و کارآفرینی را در پی دارد.
دکتر عبدالحسین شاهوردی در ادامه گفت: رضایت بیماران و خدمات خوب شما کارگران در پشت صحنه و گاهی در صف موجبات افزایش درآمد و معیشت یکایک ما می شود و امیدواریم حاصل زحمات شما را جبران کنیم و اعتقاد داریم که نتایج فعالیت های شما در این مکان مقدس، خیر و برکت در محیط کار و زندگی و باقیات صالحات خواهد بود.
پس از این مراسم، رئیس پژوهشگاه رویان، با اهدای گل و هدیه از تلاش‌ها و زحمات کارگران تشکر و قدردانی کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۴

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup