انتخاب عضو هیأت علمی پژوهشگاه رویان، به عنوان پژوهشگر برگزیده کشور

بیست و سومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و عنوان پژوهشگر برگزیده کشور در گروه علوم پایه به عضو هیأت علمی پژوهشگاه رویان رسید.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رویان و بنابر اعلام دبیرخانه بیست و سومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور، دکتر مرضیه تولایی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه رویان، به عنوان پژوهشگر برگزیده کشور در گروه علوم پایه در سال ۱۴۰۱ انتخاب شد.
در این مراسم که با حضور وزیر علوم و جمع دیگری از مسئولان، فعالان و برگزیدگان حوزه علم و فناوری برگزار شد، ۳۱ پژوهشگر و ۱۷ فناور برگزیده کشوری مورد تقدیر قرار گرفتند.
نقش آفرینی مؤثر پژوهشگر در تولید علم (داشتن مقالات کلیدی و کیفی، وضعیت شاخص‌های علم سنجی، پژوهش در مرز دانش، مرجعیت علمی)، نقش پژوهشگر در ارتباط با صنعت و جامعه و داشتن طرح‌های پژوهشی داخلی یا خارجی و تقاضا محور با کارفرمای معتبر، نقش پژوهشگر در رفع مشکلات یا رفع نیازهای کشور، فعال بودن پژوهشگر در مجامع علمی ملی و بین المللی، برنامه محوری پژوهشگر و تمرکز در انجام پژوهش‌های هدفمند و اجتناب از پراکنده کاری، نقش پژوهشگر در خلق آثار فاخر و ثبت اختراع از جمله معیارهای اصلی انتخاب پژوهشگران برگزیده در این جشنواره بوده است.
همچنین پژوهشگران برگزیده از دانشگاه‌ها و مراکز وابسته به وزارت علوم و دستگاه‌های دیگر، نشریات برگزیده و انجمن علمی برگزیده نیز تعیین و تقدیر شدند. معرفی برترین اعضای هیأت علمی در ارتباط با صنعت و همچنین استانداران برتر حامی فناوری، از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۲۶

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup