مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران پژوهشگاه رویان برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری با حضور رئیس، معاونین و جمعی از اساتید و پژوهشگران در محل سالن همایش های پژوهشگاه رویان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رویان، دکتر پروانه افشاریان، معاون پژوهش و فناوری ضمن خیر مقدم و تبریک هفته پژوهش در گزارشی جامع در خصوص دستاورهای فناورانه گفت: با همت و تلاش پژوهشگران سه پژوهشکده و مراکز علمی – تخصصی پژوهشگاه رویان، رتبه های خوبی را در ارزیابی های مراکز علم سنجی از جمله مرکز سنجش و پایش علم (ISC) کسب کرده ایم و پژوهشگاه رویان پس از سازمان پژوهش های علمی صنعتی ایران، در صدر این جدول قرار دارد.
معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه رویان به فاصله و شکاف بین پژوهش و فناوری اشاره کرد و افزود: دفتر فناوری معاونت پژوهشی از طرح های فناورانه کلیه پژوهشگران در هر سطح تحصیلی استقبال می کند و امیدواریم بتوانیم نتیجه کلیه پژوهش ها را به محصول قابل استفاده در فناوری تبدیل کنیم.
در پایان این مراسم که در روز 23 آذرماه برگزار شد، از پژوهشگران منتخب پژوهشگاه رویان به شرح زیر تقدیر شد:
پژوهشکده سلول های بنیادی: دکتر مهدی علیخانی (پژوهشگر)؛ مهران رضایی لاریجانی (کارشناس)؛ زهرا شیرازی زند (همکار ستادی پژوهش)
پژوهشکده تولید مثل: دکتر مریم هزاوه ای (پژوهشگر)؛ پرناز برجیان بروجنی (کارشناس)؛ لاله شجره پور (همکار ستادی پژوهش)
پژوهشکده زیست فناوری: دکتر محبوبه فروزانفر (پژوهشگر)؛ محسن رحیمی (کارشناس)؛ حامد خدایی (همکار ستادی پژوهش)؛
همچنین از دکتر مسعود وثوق، بخاطر موفّقیت در مدیریت گروه و دستیابی به تغییر وضعیت گروه پزشکی بازساختی رویان از رتبه 16 به 8 در ارزشیابی جهاد دانشگاهی تقدیر شد.
مقالات ارزشمند دکتر مسعود وثوق و دکتر حامد دائمی به ترتیب با عناوین: The Optimized Formulation of Tamoxifen-Loaded Niosomes Efficiently Induced Apoptosis and Cell Cycle Arrest in Breast Cancer Cells و Antibacterial Host-Guest Intercalated LDH-Adorned Polyurethane for Accelerated Dermal Wound Healing از مهمترین رویدادهای پژوهشی امسال در حوزه انتشار مقالات پژوهشی بود که بیشترین استنادات را تاکنون دریافت کرده اند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۲۶

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup