چهارمین سمپوزیوم بین المللی سرطان از آزمایشگاه تا بالین پژوهشگاه رویان برگزار می شود

سمپوزیوم بین المللی سرطان از آزمایشگاه تا بالین پژوهشگاه رویان در تاریخ ۵ و ۶ بهمن ماه سال جاری با موضوع رویکردهای پیشگیری از سرطان، تشخیص سرطان و درمان سرطان، در ایران و دنیا برای دانشجویان/ اساتید دانشگاه/ پزشکان و متخصصان با رشته‌های مرتبط و با سخنرانی اساتید برجسته ملی و بین‌المللی به صورت حضوری در محل سالن همایش های پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود.
آمار ابتلا به سرطان در ایران کمتر از متوسط جهانی برآورد می‌شود، اما سرطان در ایران روندی رو به رشد دارد، بنابراین لازم است تا به‌ کارگیری مؤلفه‌های اصلی کنترل سرطان شامل پیشگیری، تشخیص زودهنگام و استفاده از روش‌های هدفمند در درمان از ابتلا به بسیاری از سرطان‌ها جلوگیری کرد تا آمار مرگ و میر در اثر ابتلا به این بیماری را کاهش داد.

سرفصل‌های سمپوزیوم بین المللی سرطان از آزمایشگاه تا بالین پژوهشگاه رویان عبارتند از:
  • پیشگیری از سرطان
  • تشخیص سرطان
  • زیست شناسی سرطان
  • درمان سرطان
  • اخلاق و چالش ها
این سمپوزیوم بین المللی با پشتوانه تجربه و تخصص اساتید و متخصصین این حوزه، با هدف آگاهی ‌رساندن درباره سرطان چه در حوزه تشخیص و چه درمان می‌تواند مؤثر باشد و به محققان و علاقمندان این حوزه کمک می‌کند تا پژوهش‌های مؤثری برای مبارزه با سرطان انجام دهند. علاقمندان برای انجام ثبت نام و دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند به وبسایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان (اختصاصی سمپوزیوم و کارگاه های نام برده) به نشانی اینترنتی www.royan-edu.ir  مراجعه و یا با شماره ۲۳۵۶۲۱۷۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.
امتیاز بازآموزی:
۸  امتیاز: جراح عمومی، دکترای ایمنی شناسی، خون و سرطان اطفال، بیماریهای داخلی، خون و سرطان بالغین
۵.۷۵  امتیازرادیوانکولوژی، پرتودرمانی، دکترای داروسازی، داروسازی بالینی، کارشناس ارشد ایمنی شناسی، کارشناسی ارشد ژنتیک
۴  امتیاز: زنان و زایمان، دکترای علوم آزمایشگاهی، متخصص علوم آزمایشگاهی، دکترای علوم تشریح، بیماریهای کودکان، متخصص کودکان، دکترا زیست شناسی تکوین
۲.۵
امتیازکارشناس و کارشناس ارشد و دکترای پرستاری، پزشکان عمومی، داروسازی هسته ایی، دکترای پزشکی مولکولی
مشمولین امتیاز بازآموزی فقط از طریق سامانه آموزش مداوم پزشکی و یا از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام کنند، در غیر این صورت امتیاز به ایشان تعلق نمی گیرد.
جهت کسب امتیاز بازآموزی باید از طریق سایت اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور به آدرس
www.ircme.ir   ثبت نام خود را تکمیل نموده و از ثبت نام در سایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان جداً خودداری نمایید.


دبیر علمی: دکتر امیر علی حمیدیه؛ دکتر فائزه شکری
دبیر اجرایی: علیرضا خسروانی
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۸

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup