رونمایی از محصول مرکز توسعه فناوری محصولات پیشرفته سلولی پژوهشگاه رویان

همزمان با برگزاری هفتمین فن بازار ملی سلامت، از محصول سلولی «مرکز توسعه فناوری محصولات پیشرفته سلولی پژوهشگاه رویان» رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رویان، همزمان با برگزاری هفتمین فن بازار ملی سلامت، محصول سلولی مرکز توسعه فناوری محصولات پیشرفته سلولی پژوهشگاه رویان تحت عنوان «کیمیا سل» در هفتمین نمایشگاه فن بازار ملی سلامت با حضور دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در روز یکشنبه یازدهم دی ماه ۱۴۰۱ رونمایی شد.

در این رویداد ملی، که با تلاش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و نهادهای فعال در هفتمین فن بازار ملی سلامت انجام شد، ۸۴۰ محصول فناورانه سلامت محور ارائه و ۷۸ غرفه در زمینه تولید دارو، تجهیزات پزشکی، کیت‌های تشخیصی و شبیه سازهای پزشکی برپا شد.
مهم‌ترین هدف‌ برگزاری فن‌بازارهای حوزه سلامت، حمایت از تولید دانش‌بنیان داخلی با گشودن پنجره‌های خرید سازمان‌های دولتی و عمومی بر محصولات تجاری‌سازی شده و موجود در بازار این نوع از محصولات است.
این نمایشگاه با شعار دانشگاه فناور محور، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در مرکز همایش‌های بین المللی رازی در روزهای یکشنبه و دوشنبه یازدهم و دوازدهم دی ماه ۱۴۰۱ برگزار شد و علاقمندان و متخصصین علوم زیست پزشکی با حضور در این نمایشگاه از غرفه پژوهشگاه رویان نیز بازدید کردند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۹

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup