گرامیداشت روز ماما در پژوهشگاه رویان

مراسم گرامیداشت روز ماما، با حضور دکتر احمد وثوق، معاون درمان و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان، دکتر طاهره معدنی، مدیر گروه زنان، زهرا عزآبادی، مدیر دفتر پرستاری و همکاران مامایی و تنی چند از متخصصین زنان و درمان نازایی روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در محل سالن جلسات پژوهشگاه رویان برگزار شد.
دکتر احمد وثوق، معاون درمان و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان ضمن گرامیداشت روز ماما از تلاش‌های این اعضاء برای ارائه خدمات صادقانه و کمک‌های خالصانه به زوجین نابارور پژوهشگاه و همراهی و یاری مدیریت و تیم فوق تخصصی در ارائه خدمات درمانی و ارتقاء کیفیت خدمات تقدیر و تشکر کرد.
معاون درمان و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان اظهار داشت: زندگی سالم در دنیای پر هیاهویی که پیش روی ماست، نیازمند مبانی اخلاقی است که این لزوم در حرفه‌های مختلف با اشکال متفاوتی نمود می‌کند. در حرفه‌ی مامایی، گیرندگان خدمت، زنان جامعه و نوزادان هستند و این مهم مسیر سخت و تلاش‌های شبانه روزی شما بزرگواران عرصه پزشکی را می‌طلبد.
در ادامه احمد وثوق گفت: از آنجا که ماما در حرفه‌ی خود با مادر، نوزاد، بستگان بیمار و همکاران خود در ارتباطی مستقیم و غیر مستقیم قرار دارد، هر کدام از تعامل‌هایی که با این افراد دارد، به نوعی، چالش‌ها و سختی‌هایی را می‌طلبد که موجبات سلامت جسمی و روحی جامعه به تبع سلامت جسمی و روحی مادران و نوزادان در زیر پرچم وحی و اخلاق نشأت گرفته از آن می‌باشد و امیدواریم به مانند گذشته این مسیر توسط شما ادامه پیدا کند.
سرپرستار پژوهشگاه رویان نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم گفت: شعار سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت ماما حامی فرزند آوری و حامی خانواده است و این موضوع نقش شما را در سلامت خانواده نشان می دهد؛ وی اضافه کرد، توفیق بخش درمانی پژوهشگاه رویان با کار، همفکری و همراهی شما ماما ها به سرانجام رسیده است و ارتباط مثبت و عاطفی با بیمار می تواند اثر خوبی در روند درمان و زایمان داشته باشد. ما معتقدیم همه بحث های درمانی به پژوهش و تحقیق مربوط است و امیدواریم در کنار فعالیت های درمانی تان که ارزشمندترین لحظات یک خانواده را به زیباترین شکل فراهم می کنند به فعالیت های حرفه ای پژوهشی بپردازید.
پس از این مراسم، معاون درمان و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان، با اهدای گل و هدیه از تلاش‌ها و زحمات ماماها تشکر و قدردانی کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۲۴

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup