تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات به بیست و چهارمین کنگره بین المللی رویان

مهلت ارسال چکیده مقالات علمی به بیست و چهارمین کنگره بین المللی رویان تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، مهلت ارسال چکیده مقالات علمی به بیست و چهارمین کنگره بین المللی رویان که در فراخوان نخست تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شده بود، تا تاریخ پانزدهم خرداد ماه تمدید شد.
دکتر روح الله فتحی، دبیر اجرایی کنگره بین المللی رویان، هدف از تمدید زمان ارسال چکیده مقالات به این کنفرانس را ایجاد فرصتی به پژوهشگران علاقه‌مند برای ارائه چکیده مقاله و یافته‌های پژوهشی خود در زمینه فناوری‌های نوین مرتبط با تولید مثل، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی به این کنگره عنوان کرد و یادآور شد که این کنگره بستری گرانبها برای طرح ایده‌ها و نتایج پژوهش‌های اصیل پژوهشگران است و می‌بایست زمینه لازم برای مشارکت حداکثری پژوهشگران در این رویداد فراهم شود. بر این اساس، با نظر دبیر علمی این کنگره بین المللی، مهلت ارسال مقاله تا ۱۵ خرداد ماه سال جاری تمدید شد.

علاقمندان می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ یاد شده از طریق پایگاه اینترنتی کنگره به نشانی https://royancongress.com ارسال کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبگاه این کنگره مراجعه و یا با دبیرخانه کنگره رویان به شماره ۲۳۵۶۲۴۵۵ و ۲۳۵۶۲۷۵۶ تماس بگیرند.
گفتنی است فراخوان بیست و چهارمین کنگره بین المللی - تحقیقاتی رویان در بیش از بیست محور کلی مطالعاتی تنظیم و منتشر شده است. پس از داوری نهایی چکیده مقالات، عناوین برگزیده تا ۱۵ تیرماه سال جاری اعلام خواهد شد. این کنفرانس در روزهای هفتم، هشتم، نهم و دهم شهریورماه در محل سالن همایش های پژوهشگاه رویان برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۲۵

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup