سلسله نشست های فناورانه: فرصت های سرمایه گذاری صندوق پژوهش و فناوری البرز

به منظور آشنایی اعضای هیأت علمی و فناوران پژوهشگاه رویان، سلسله نشست‌هایی با عنوان: «نشست‌های فناورانه» توسط دفتر نوآوری و فناوری معاونت پژوهش و فناوری پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود که امکان حضور همکاران به صورت مجازی نیز فراهم شده و شرکت برای کلیه اعضاء هیأت علمی پژوهشگاه رویان و فناوران آزاد است.
هفتمین نشست از سلسله نشست‌های فناورانه با موضوع فرصت‌های سرمایه‌گذاری صندوق پژوهش و فناوری البرز با سخنرانی مدیران صندوق پژوهش و فناوری البرز (وینووا) در تاریخ چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در سالن جلسات مرکز رشد زیست فناوری رویان (ساختمان شهید کشوری) برگزار شد. در این نشست که با حضور اکثریت مدیران شرکت ها و هسته‌های فناور مستقر در تهران در مرکز رشد زیست فناوری پژوهشگاه رویان برگزار گردید با همراهی شرکت‌ها و هسته‌های فناور دیگر استانها (البرز و اصفهان) به صورت حضوری و مجازی انجام گرفت.
درابتدای این نشست، دکتر رحمان فاخری سرپرست مرکز رشد ضمن خوش آمد گویی به حضار طی ایراد سخنانی در حوزه فعالیتهای شرکت‌ها و صندوق وینووا به معارفه دو طرف پرداخت و اظهار امیدواری کرد که این جلسه آغازی در خصوص همکاری و تعاملات طرفین در بستر مرکز رشد است.
این جلسه با حضور معاونت پژوهشی پژوهشگاه رویان، دکتر پروانه افشاریان و دکتر شازده فاضلی رئیس دانشکده علوم و فناوری نوین زیستی جهاددانشگاهی همراه بود. معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه رویان ضمن حمایت از تشکیل اینگونه جلسات بر هم افزایی طرفین تأکید کرد.
در ادامه ۴ تن از کارشناسان صندوق وینووا به ارائه توضیحاتی در خصوص توانمندی‌ها ساختار و قوانین حمایتی این صندوق که بیشتر از ۹۰%  توسط شرکت‌های حامی خصوصی ایجاد گردیده است پرداختند.
پس از کارشناسان صندوق وینووا دکتر ابوالحسن شاهزاده فاضلی نیز بر کاربردی کردن قوانین صندوق در حمایت از بدنه دانشگاهی و دانشجویی کشور تأکید داشت.
 سپس جلسه به صورت پرسش و پاسخ مابین تعدادی از اعضاء هیأت علمی پژوهشگاه رویان و مدیران عامل شرکت‌ها و هسته فناور حاضر و آنلاین با کارشناسان صندوق وینووا  ادامه پیدا کرد. تعدادی از اعضاء هیأت علمی و مدیران عامل شرکت‌ها و هسته فناور در خواست جلسه خصوصی با کارشناسان صندوق کردند که این اتفاق در سالن جلسات مرکز رشد برگزار شد. این جلسات تا ساعت ۱۶ عصر یعنی چندین ساعت پس از پایان نشست همچنان ادامه پیدا کرد.
با توجه به استقبال قابل قبول از این نشست پژوهشگاه رویان آمادگی دارد ضمن دریافت نقطه نظرات درخصوص این نشست و سلسله جلسات آتی هرگونه پرسش، پیشنهاد و یا انتقاد سازنده‌ای را از طریق شماره تماس دفتر مرکز رشد
۲۲۳۳۸۲۹۰ دریافت کند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۳۰

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup