مستند رویانتن با محوریت دکتر کاظمی آشتیانی رونمایی شد

آیین رونمایی از فیلم مستند رویانتن با حضور حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی، احمد وثوق، معاون درمان و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان و جمعی از اعضای جهاددانشگاهی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رویان، آیین رونمایی از فیلم مستند رویانتن صبح دوشنبه هشتم خرداد ماه در دانشگاه علم و فرهنگ با حضور حسن مسلمی‌نائینی، رئیس جهاددانشگاهی، احمد وثوق، معاون درمان و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان و جمعی از مسئولان جهاددانشگاهی و دانشجویان برگزار شد.
مستند رویانتن که با ظرفیت جهاددانشگاهی و همکاری دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ ساخته شده، در مورد زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، بنیانگذار پژوهشگاه رویان و بخشی از فعالیت‌های علمی-فرهنگی ایشان است که همزمان با سالروز تأسیس این پژوهشگاه با عنوان رویانتن رونمایی شد.
مسلمی نائینی، رئیس جهاددانشگاهی در این مراسم گفت: دکتر کاظمی یک مکتب ایجاد کرده‌اند؛ خاطرات نقل شده از ایشان را بخوانید تا با ایشان بیشتر آشنا شوید. اگر می‌خواهیم جهاد را به جایگاهی که باید برسانیم، باید با مکتبی که دکتر کاظمی آشتیانی ایجاد کرده‌اند آشنا شویم.
 وی با اشاره به اینکه قبلاً جهاددانشگاهی هیچ بودجه دولتی نداشته و جهاد اخیرا ۲۵ درصد بودجه خود را از دولت دریافت می‌کند، گفت: جهاددانشگاهی در این مدت توانسته نخبگان زیادی مانند کاظمی تربیت کند.
مستند رویانتن به کارگردانی امیر پورضرغام و طراحی و نویسندگی فرزین‌پور محبی تهیه شده است.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۰۹

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup