انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین مرکز رشد زیست‌فناوری پژوهشگاه رویان و مرکز رشد و نوآوری دانشگاه دامغان

مرکز رشد زیست فناوری پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و مرکز رشد و نوآوری دانشگاه دامغان تفاهم نامه همکاری‌های علمی و فناورانه منعقد کردند.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رویان، مرکز رشد زیست‌فناوری رویان در راستای گسترش ارتباطات علمی و فناوری خود روز سه‌شنبه هفتم تیرماه سال جاری طی نشستی در پارک علم و فناوری البرز با مرکز رشد و نوآوری دانشگاه دامغان تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک منعقد کرد.
بر اساس این تفاهم نامه که به مدت سه سال اعتبار دارد، طرفین با هدف هم افزائی در زمینه‌های علمی، بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و امکانات موجود، شناسایی نیازهای فناوری کشور در حیطه فعالیت‌های دو مرکز، برگزاری نشست‌های مشترک فناورانه، برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک کوتاه مدت و بلند مدت و در جهت تحقق بخشیدن به اهداف مورد نظر در زمینه‌های تخصصی،  همکاری‌های مشترک خواهند داشت.
در این نشست دکتر رحمان فاخری، رئیس مرکز رشد زیست فناوری رویان، ضمن بیان تاریخچه‌ای از فعالیت‌های این مرکز، به معرفی آخرین فعالیت‌ها و توانمندی‌های علمی پژوهشگاه رویان پرداخت.
طرفین ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه بیان داشتند که این تفاهم‌نامه شروع گسترش ارتباط بین دو مجموعه و آغازی بر همکاری‌های مشترک آموزشی، علمی و فناوری است.
در ادامه این نشست از آزمایشگاه‌های مرکز رشد زیست فناوری پژوهشگاه رویان و مجموعه پارک علم و فناوری البرز بازدید شد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۲

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup