نشریه علمی IJFS موفق به دریافت ضریب تأثیر شد

با حمایت مسئولان پژوهشگاه رویان و تلاش تیم علمی و اجرایی، نشریه علمی IJFS ضریب تأثیر گرفت.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رویان، نشریه علمی (IJFS) International Journal of Fertility & Infertility موفق به دریافت ضریب تأثیر ۲.۵ از کلاریویت آنالیتیکس، مؤسسه معروف به ISI در سال ۲۰۲۳ میلادی شد.
نشریه علمی (IJFS) International Journal of Fertility & Infertility به عنوان یک نشریه بین المللی معتبر وابسته به پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی با دسترسی باز است که به صورت فصلنامه و به زبان انگلیسی منتشر می‌شود.
حوزه تخصصی این نشریه علمی، باروری، ناباروری (زنان و زایمان)، پزشکی تولید مثل، ژنتیک و سایر موضوعات مرتبط با آن است که تاکنون ۶۶ شماره از آن منتشر شده است. IJFS در سایت‌های معتبر ملی و بین المللی بسیاری از جمله SCOPUS، PMC، PubMed، ISI، ISC، SID و… نمایه شده است. پیشرفت نشریه بین المللی باروری و ناباروری پژوهشگاه رویان در حالی است که در انواع شاخص‌های تحلیلی، بهبود وضعیت علمی دارد و در (۴.۶)Cite Score، (۳۴)H-Index و (0.53)SJR   افزایش امتیاز داشته است.
بیشترین استنادات نشریه IJFS مربوط به مقالات مروری است و کشورهایی که بیشترین تعداد مدارک علمی را در نشریه تخصصی  IJFS (نشریه بین المللی باروری و ناباروری) منتشر کرده‌اند به ترتیب، ایران، هند، ایتالیا، آمریکا، ترکیه، مصر و آلمان هستند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۵

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup