بازدید مدیران مؤسسه ملی پژوهش و نوآوری برین اندونزی از پژوهشگاه رویان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه رویان، جمعی از مدیران و معاونان ارشد مؤسسه ملی پژوهش و فناوری برین اندونزی بعدازظهر چهارشنبه ۱۱ مردادماه از بخش‌های مختلف پژوهشگاه رویان کردند.
در این نشست دکتر احمد وثوق، معاون درمان و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان ضمن خوش آمدگویی به میهمانان به بیان آخرین دستاوردهای پژوهشگران و متخصصین پرداخت و گفت: پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی در زمینه‌های گوناگون درمانی، آموزشی و تحقیقاتی مانند درمان ناباروری، دیابت، سلول درمانی و فناوری سلول‌های بنیادی مشغول به فعالیت است و در این حوزه‌ها آمادگی کامل دارد تا درخصوص تبادل اطلاعات علمی با کشور اندونزی مشارکت کند.
در ادامه دکتر مسعود وثوق، مدیر گروه پزشکی بازساختی و روح اله فتحی معاون آموزش پژوهشگاه رویان به بیان اطلاعات جامعی از بخش‌های مختلف و عملکردها و دستاوردهای این پژوهشگاه و برگزاری دوره‌های آموزشی و کنگره‌ها و سمپوزیوم‌ها پرداختند و شروع همکاری در زمینه آموزش متخصصین و پژوهشگران را مسیری مناسب برای آغاز تفاهم‌ها عنوان کردند.
پس از آن دکتر رادن ارتور لیونو مدیر استعداد مؤسسه ملی پژوهش و نوآوری برین (Brin) به تشویق و ستایش عملکرد پژوهشگاه رویان در زمینه‌های مختلف درمانی و پژوهشی پرداخت و بیان کرد افتخارات رویان به قدری قابل توجه و چشمگیر است که نمی‌توان به راحتی از آن گذشت و چشم بر روی آن بست. سپس دکتر ادی‌گری راچمن معاون منابع انسانی و فناوری مؤسسه ملی برین گفت که ما مجذوب تحقیقات شما در خصوص سلول‌های بنیادی و به ویژه سلول درمانی شده‌ایم و از رویان درخواست می‌کنیم تا این اطلاعات تا جایی که امکان دارد به پژوهشگران و پزشکان ما نیز انتقال یابد؛ ایشان با احترام از پزشکان و محققان رویانی دعوت کرد تا به کشور اندونزی سفر کنند تا در کشور اندونزی با توجه به ظرفیت و نیاز به برگزاری دوره‌های آموزشی بلند مدت و کوتاه مدت رسمی و بین المللی پرداخته شود.
در پایان این نشست معاون آموزش پژوهشگاه رویان از مدیران و معاونان مؤسسه ملی برین کشور اندونزی دعوت کرد تا برای آشنایی هر چه بهتر، پژوهشگران و دانشجویان زیست پزشکی اندونزیایی در بیست و چهارمین کنگره تولید مثل پژوهشگاه رویان که در شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود شرکت کنند.
پس از این نشست، مدیران و معاونین مؤسسه برین از آزمایشگاه‌های پژوهشکده زیست‌شناسی و فناوری سلول‌های بنیادی بازدید کردند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۴

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup