به مناسبت فرارسیدن روز پزشک، از پزشکان پژوهشگاه رویان تقدیر شد

به منظور ارج نهادن به مقام شامخ پزشک و به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک و بزرگداشت زاد روز بو علی سینا، از پزشکان پژوهشگاه رویان تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رویان، به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک و بزرگداشت زاد روز حکیم بو علی سینا، معاونت درمان و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان با همکاری و حضور شهردار منطقه چهار تهران از پزشکان و متخصصین پژوهشگاه رویان تقدیر کردند.
دکتر احمد وثوق، روز پزشک را به جامعه پزشکی به ویژه پزشکان شاغل در پژوهشگاه رویان تبریک و تهنیت گفت و از خداوند متعال، مزید توفیقات همکاران را در راستای خدمت به مردم و هدف عالی شفابخشی مسئلت کرد و در ادامه گفت: پزشکان بازوی توانمند حوزه سلامت در امر خدمت رسانی به بیماران می باشند و ارزش والای خدمات این عزیزان با هیچ نوع تشکری قابل تقدیر نیست.
وی خاطرنشان کرد همه روزه شاهد تلاش ارزشمند و والای پزشکان در عرصه خدمت به مراجعین و بیماران در رویان هستیم که همکاران پزشک ما در این مجموعه با تمام وجود، علم و دانش خود به صورت خستگی ناپذیر در حال ارائه خدمت به مراجعین و بیماران هستند. بنده دوباره فرارسیدن روز پزشک را به تمامی شما عزیزان تبریک گفته و از خداوند منان برای همه شما آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.
در پایان این مراسم با حضور شهردار منطقه چهار شهرداری تهران به تعدادی از پزشکان گروه های مختلف پزشکی پژوهشگاه رویان لوح تقدیر و هدایایی اهداء شد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۴

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup