تقدیر از نشریه بین المللی باروری و ناباروری پژوهشگاه رویان

نشریه بین المللی باروری و ناباروری پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی در نشست سر دبیران نشریات علوم پزشکی ارتقاء یافته در نمایه های بین المللی مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رویان، در نشست سردبیران نشریات علوم پزشکی ارتقاء یافته در نمایه های بین المللی که روز پنج شنبه، ششم مهرماه سال جاری در تالار شهید حاج قاسم سلیمانی وزارت بهداشت برگزار شد، دکتر بهرام عین الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و نایب رئیس نشریات علوم پزشکی کشور از سردبیران نشریات علوم پزشکی ارتقاء یافته در نمایه نامه های بین المللی تقدیر کردند.
در این نشست، از سردبیر و اعضای تحریریه نشریه بین المللی باروری و ناباروری (International Journal of Fertility& Sterility) پژوهشگاه رویان به خاطر ارتقای ضریب تأثیر این نشریه پژوهشی قدردانی شد و لوح تقدیری به عنوان پنجمین نشریه در نشریات علوم پزشکی کشور به سردبیر، اهداء شد.
نشریه بین المللی باروری و ناباروری (IJFS) یک فصلنامه انگلیسی است که با هدف انتشار جدیدترین تحقیقات علمی پژوهشی در مورد باروری و نازایی و سایر موضوعات مرتبط فعالیت می کند؛ این نشریه عضو کمیته اخلاق در انتشار (COPE) است.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۹

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup