چهار عضو هیأت علمی پژوهشگاه رویان، در فهرست سرآمدان علمی سال ۱۴۰۲

در هشتمین آیین تجلیل از سرآمدان علمی کشور در سال ۱۴۰۲ که با حضور معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور و وزیر علوم برگزار شد، چهار عضو هیأت علمی پژوهشگاه رویان، به عنوان سرآمدان علمی سال ۱۴۰۲ معرفی و تقدیر شدند.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رویان، در هشتمین آیین تجلیل از سرآمدان علمی کشور در سال ۱۴۰۲ که با حضور معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور و وزیر علوم برگزار شد، ۱۱۰ دانشمند کشور به عنوان سرآمدان علم و فناوری ایران اسلامی معرفی شدند و دکتر حسین بهاروند، دکتر محمد حسین نصر اصفهانی، دکتر انسیه حاجی زاده صفار و دکتر حامد دائمی، اعضاء هیأت‌علمی پژوهشگاه رویان به عنوان سرآمدان علمی سال ۱۴۰۲ انتخاب شدند و لوح تقدیر خود را از معاون رئیس‌جمهور و وزیر علوم دریافت کردند.
براساس این گزارش، بیشترین میزان ارجاع به مقالات علمی در نشریات معتبر بین المللی، کیفیت مقالات و پژوهش‌ها در سه سال اخیر و فعالیت مؤثر علمی، از جمله شرایط دریافت امتیاز برای انتخاب سرآمدان علمی کشور است.
 گفتنی است، دکتر دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور در آیین تجلیل از سرآمدان علمی سال ۱۴۰۲، از ایجاد جایزه نفیسی در عرصه شناسایی دانشمندان فعال در حوزه دانش‌بنیان، به ارزش صدهزار دلار در سال آینده خبر داد.
همچنین دکتر محمد علی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری نیز افزایش سرمایه‌گذاری در عرصه علم و پژوهش را برای دستیابی به قدرت ضروری دانست.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۱۵

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup