نماهنگ «سعید ایران» و کتاب «پدر رویان» رونمایی می شود

در آستانه هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی مؤسس پژوهشگاه رویان، مراسم رونمایی از نماهنگ «سعید ایران» و کتاب «پدر رویان» ۴دی ماه ساعت ۱۴ در محل سالن همایش‌های پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.
به مناسبت هجدهمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، جهاددانشگاهی در تلاش است تا بتواند بزرگداشت امسال این جهادگر انقلابی را در قالب پویش «سعید ایران» برگزار کند.
برنامه‌های پویش «سعیدِ ایران»، با رونمایی از پوستر هجدهمین بزرگداشت دکتر کاظمی آشتیانی آغاز شد و تا ۱۴دی ماه ادامه دارد.
رونمایی از این پوستر حرکتی نمادین است تا با همکاری جهادگران در بخش‌های مختلف،  مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی به‌عنوان یک الگوی شاخص جهادی که در حوزه سرمایه انسانی، علمی، فرهنگی، پژوهشی و… ترویج یابد.
یکی از بخش‌های این پویش مسابقه ادبی و هنری «سعیدِ ایران» است که در بخش‌های سؤالات چندگزینه‌ای، دل نوشته و مسابقه نقاشی طراحی شده است.
برگزاری مراسم یادبود، تهیه محتوای تصویری، مکتوب و کلیپ و بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای معرفی این دانشمند انقلابی؛ برگزاری شب خاطره و گفت‌وگو با دوستان، همکاران و خانواده زنده‌یاد کاظمی آشتیانی؛ تهیه مجموعه پادکست‌هایی از زندگی،  افتخارات و دستاوردهای این جهادگر و سرودی در وصف او؛ رونمایی از یادمان این دانشمند جهادگر از دیگر اقدامات پیش‌بینی‌شده در پویش «سعید ایران» است.
همچنین مراسم بزرگداشتی نیز در بهشت‌زهرا (س) و بر سر مزار دکتر کاظمی آشتیانی برنامه‌ریزی شده است.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۲

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup