پژوهشگران و فناوران برتر رویان از سوی جهاددانشگاهی معرفی و تقدیر شدند

ششمین دوره برنامه تجلیل از پژوهشگران و فناوران جهاددانشگاهی هم‌زمان با گردهمایی روسای واحدهای سازمانی این نهاد پنجشنبه ۲۳ آذرماه در شهر قم برگزار شد.
در این مراسم که با حضور دکتر حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاددانشگاهی برگزار شد، پژوهشگر، پژوهشگر جوان، گروه پژوهشی برتر، مرکز خدمات تخصصی برتر، مرکز رشد برتر، مرکز نوآوری و شکوفایی و شرکت‌ها، واحد درحال‌توسعه؛ نشریه برتر؛ فناور برتر؛ بخش ویژه و طرح‌های برتر پژوهشی معرفی و تقدیر شدند.
در بخش برترین گروه‌های پژوهشی سال ۱۴۰۲، از گروه پژوهشی سلول‌های بنیادی پژوهشگاه رویان و در بخش برترین نشریه علمی-پژوهشی سال ۱۴۰۲، از نشریه بین المللی International Journal of Fertility and Sterility که در زمینه مطالعات درمان ناباروری توسط انتشارات پژوهشگاه رویان منتشر می‌شود تقدیر به عمل آمد. همچنین در بخش ویژه بر اساس اعلام پایگاه‌های اطلاعاتی علمی از جمله  نمایه علمی Web of Science، از پروفسور حسین بهاروند و دکتر فائزه شکری که در زمره دانشمندان پر استناد یک درصد برتر دنیا در سال ۲۰۲۳ میلادی هستند تجلیل شد.
امید است با تلاش همکاران و سایر پژوهشگران شاهد شکوفایی استعدادها و درخشش هر چه بیشتر پژوهشگاه رویان در ابعاد مختلف علمی و فناوری باشیم.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۳

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup