محفل انس با قرآن در پژوهشگاه رویان برگزار شد

همزمان با سالروز درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، مؤسس پژوهشگاه رویان، محفل انس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین‌المللی کشورمان در پژوهشگاه رویان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه رویان، همزمان با سالروز درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، مؤسس پژوهشگاه رویان، محفل انس با قرآن در روز سه شنبه مورخ ۱۲ دی ماه سال ۱۴۰۲ با حضور قاریان ملی و بین‌المللی کشورمان در محل سالن همایش‌های پژوهشگاه رویان برگزار شد.
در ابتدای این محفل نورانی که با حضور جمعی از کارکنان پژوهشگاه رویان برگزار شد، عبدالحسین شاهوردی، رئیس پژوهشگاه رویان مطالبی در خصوص ویژگی‌های شاخص زنده‌یاد سعید کاظمی آشتیانی بیان کرد.
در ادامه این محفل نورانی که با همکاری روابط عمومی و شورای فرهنگی پژوهشگاه رویان برگزار شد، مهدی عادلی، قاری بین‌المللی و محمدتقی نوران، قاری ممتاز کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداختند.
همچنین در بخش دیگری از این مراسم از سه نفر از فرزندان کارکنان جهاد دانشگاهی و پژوهشگاه رویان که حافظ قرآن بودند، دعوت شد تا در قالب پرسش و پاسخ به تلاوت قرآن کریم بپردازند. در بخش‌های مختلف این مراسم یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی نیز گرامی داشته شد.
یادآور می‌شود، سعید کاظمی آشتیانی، مؤسس پژوهشگاه رویان بودند که در دی‌ماه سال ۸۴ بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت. روابط عمومی پژوهشگاه رویان به همین مناسبت و به دلیل علاقه و انس دائمی کاظمی آشتیانی به قرآن و احادیث هرساله محفل انس با قرآن را با حضور قاریان شناخته شده کشوری برگزار می‌کند.
دکتر سعید کاظمی آشتیانی دانشمند جهادگری بود که مقام معظم رهبری ایشان را فرزند صالح انقلاب معرفی کردند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۳

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup