بازدید مدیران بنیاد فرهنگی روایت فتح از پژوهشگاه رویان

دکتر سید محمد نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح ضمن بازدید از پژوهشگاه رویان با دکتر عبدالحسین شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رویان، دکتر عبدالحسین شاهوردی با بیان نکاتی از ویژگی های علمی، حرفه ای و اخلاقی دکتر سعید کاظمی آشتیانی گفت: پژوهشگاه رویان ثمره باور و اعتقاد جوانان مؤمن به آرمان های انقلاب است و دکتر کاظمی آشتیانی قافله سالار این حرکت علمی است و بحمدلله امروز رویان در زمره برجسته ترین مراکز علمی دنیا و در لبه علم و بر اساس آنچه مقالات علمی و بین المللی اروپایی مطرح می کنند به مسیر خود ادامه می دهد.
دکتر سید محمد نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر کاظمی آشتیانی و شهید آوینی ضمن بیان تشابهات ویژگی های دو مجموعه روایت فتح و رویان بیان کرد: حسن و ویژگی این دو مجموعه این است که بر آمده از فطرت و نهاد انقلاب اسلامی است و این انگیزه انقلابی باعث شده که قوه محرکه این دو مجموعه خون پاک شهدا باشد.
دکتر نادری افزود: کاری که تاکنون پژوهشگاه رویان انجام داده است فتح و فتوحات است و احساس می کنیم روایت این فتوحات، روایت امید آفرینی است؛ ما در مجموعه بنیاد فرهنگی روایت فتح، آمادگی داریم تا این فتوحات جهادگران علمی را روایت کنیم تا در تاریخ ثبت و ماندگار شود.
در این دیدار جمعی از مدیران بنیاد فرهنگی روایت فتح و پژوهشگاه رویان نیز حضور داشتند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۷

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup