از صفحه اختصاصی دکتر سعید کاظمی آشتیانی رونمایی شد

همزمان با مراسم بزرگداشت هجدهمین سالگرد زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و سلول‌های بنیادی در ایران، از تارنمای دکتر سعید کاظمی آشتیانی رونمایی شد.
دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی ضمن اعلام این خبر افزود: زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی معلمی جهادگر و مدیری کاردان بود و هیچگاه مصلحت فردی را مقدم بر مصلحت جمع ندانست و خلاقیت و نوآوری در فعالیت علمی ایشان به وضوح مشاهده می شد و شعار "ما می توانیم" را به صورت عملی اجرا کرد.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با اشاره به لزوم اشاعه الگوی مدیریتی و جهادی دکتر کاظمی آشتیانی و تکریم ایشان گفت: معاونت فرهنگی در تلاش است که خدمات علمی و فرهنگی ایشان را به جامعه دانشگاهی و مردم ایران برای تقویت روحیه خودباوری  معرفی نماید و از این رو اقدام به راه اندازی صفحه اختصاصی دکتر کاظمی آشتیانی در بستر سامانه رویتاب کرد.
این تارنما پیرو بیانات مقام معظم رهبری در خصوص معرفی دانشمند فقید، دکتر سعید کاظمی آشتیانی به عنوان افتخار ملی به اقشار مختلف جامعه به خصوص دانشجویان و نسل جوان و همچنین با هدف حفظ و نشر آثار این جهادگر مؤمن در سامانه رویتاب و در قالب های فیلم، صوت، عکس، یادداشت و محصولات فرهنگی پرداخته است. در این تارنما مستندهایی چون داستان آینده، بنای جدید رویان، قصه جشنواره رویان، قصه رویان، قصه سلول های بنیادی و شبیه سازی، فرزند صالح انقلاب و همچنین مجموعه صوتی «سعید ایران، پدر رویان» و عکس های کمتر دیده شده از این فرزند صالح انقلاب در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۹

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup