هفتمین سمپوزیوم بین المللی مهندسی زیست انجماد پژوهشگاه رویان برگزار می شود

هفتمین سمپوزیوم بین المللی مهندسی زیست انجماد پژوهشگاه رویان در تاریخ ۲ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در محل سالن همایش‌های پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه رویان، هفتمین سمپوزیوم بین المللی مهندسی زیست انجماد پژوهشگاه رویان در تاریخ ۲ اسفند ماه سال جاری با هدف آشنایی متخصصین عرصه درمان ناباروری و تولید مثل با نقش انجماد در تکنیک‌های جدید کمک باروری برای دانشجویان/ اساتید دانشگاه/ پزشکان و متخصصان با رشته‌های مرتبط و با سخنرانی اساتید برجسته ملی و بین‌المللی به صورت حضوری و مجازی در محل سالن همایش‌های پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود.
از ویژگی‌های برجسته این دوره از سمپوزیوم مهندسی زیست انجماد، سخنرانی توسط پژوهشگران و دانشمندان این عرصه از کشور ایران و استرالیا می‌باشد.
در جنب این سمپوزیوم، سمینار علمی با حضور ۴۵۰ دانش آموز و با همکاری پژوهش سرای ابن سینا در تاریخ ۲۴ بهمن ماه در منطقه ۱۵ تهران برگزار شد که فرصتی بی‌نظیر برای آموزش تکنیک‌های آزمایشگاهی در حیطه انجماد و ناباروری برای دانش آموزان عزیز کشورمان را فراهم ساخت.
از دیگر برنامه‌های جانبی این سمپوزیوم انتخاب محقق برتر در حوزه انجماد است که در این رابطه دانشجویان و پژوهشگران می‌توانند رزومه خود را تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه به آدرس cryobioemgineering@gmail.com ارسال کنند؛ از افراد منتخب در برنامه سمپوزیوم با اهدای جوایزی تقدیر به عمل خواهد آمد.
سرفصل‌های سمپوزیوم بین المللی مهندسی زیست انجماد پژوهشگاه رویان عبارتند از: 
  • مدرسه انجمادی
  • روش های انجمادی
  • افزودنی های محیط کشت
  • افزاره های مهندسی در انجماد
این سمپوزیوم بین المللی با پشتوانه تجربه و تخصص اساتید و متخصصین این حوزه، با هدف آگاهی رساندن درباره علم مهندسی و نقش آن در انجماد برگزار می گردد.
علاقمندان برای انجام ثبت نام و دریافت اطلاعات تکمیلی درباره این سمپوزیوم می‌توانند به وبسایت معاونت آموزشی پژوهشگاه  رویان به نشانی اینترنتی  www.royan-edu.ir مراجعه و یا با شماره ۲۳۵۶۲۴۵۱ تماس حاصل نمایند.
دبیر علمی: دکتر روح الله فتحی؛ 
دبیر اجرایی: پگاه شایق.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۵

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup