تقدیر از کارگران رویانی در روز جهانی کار و کارگر

همزمان با روز جهانی گرامیداشت کار و کارگر، هیأت رئیسه پژوهشگاه رویان از کارگران عرصه کار، تولید و خدمات تقدیر و قدردانی کرد.
این مراسم با حضور مدیران ادارات روابط عمومی، منابع انسانی، فناوری اطلاعات و امور مالی در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف ایجاد انگیزه مضاعف بین تلاشگران جامعه کار و خدمات و به منظور ارزش‌گذاری و تعالی نیروی انسانی پویا برگزار شد.
در ابتدای مراسم، دکتر عبدالحسین شاهوردی، رئیس پژوهشگاه رویان ضمن گرامیداشت روز کار و کارگر از تلاش‌های صمیمانه کارگران کوشا و پویای پژوهشکده‌ها و مراکز درمانی رویان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: از زمان ریاست زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی این نگاه و رویکرد در میان مدیران تداعی شده است که یکایک نیروی انسانی ما در پیشبرد اهداف پژوهشگاه نقش آفرین هستند و یکی از این اقشار کارگر است؛ کارگرانی که در بهبود عملکرد سازمان نقش مؤثری ایفا می‌کنند. در مقابل سعی و تلاش مدیران و مسئولین پژوهشگاه رویان هم توجه به این قشر زحمتکش است و امیدواریم بتوانیم قدرشناس زحمات شما کارگران باشیم.
رئیس پژوهشگاه رویان ضمن ابراز خرسندی از افزایش ظرفیت بخش درمان و خدمات تخصصی که موجبات توسعه مجموعه را فراهم آورده است گفت: با افزایش درآمد، سعی داریم تا قدمی در جهت بهبود شرایط اقتصادی کارگران و همکاران برداریم و امیدواریم حاصل زحمات شما را جبران کنیم. دکتر شاهوردی ادامه داد: اعتقاد داریم که نتایج فعالیت‌های شما در این مکان مقدس خیر و برکت در محیط کار و زندگی و باقیات و صالحات خواهد بود.
رئیس پژوهشگاه رویان خطاب به کارگران گفت: چنانچه انتظارات و یا پیشنهادی در ذهن دارید با روابط عمومی در میان بگذارید؛ چرا که امروز ساختار روابط عمومی در رویان به شکلی است که می‌تواند نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های شما را به مسئولین انتقال دهد و درخواست‌های شما پیگیری خواهد شد.
در ادامه، دکتر مصطفی نجار اصل، معاون پشتیبانی پژوهشگاه رویان ضمن تبریک روز کار و کارگر و تشکر از حضور کارگران در این مراسم گفت: شما کارگران برای من و همکاران رویانی آنقدر عزیز و گرامی هستید که ما آماده شنیدن نظرات و دیدگاه‌های سازنده شما هستیم تا در جهت رفع هرگونه موانع و مشکلات معیشتی شما اقدام کنیم.
دکتر نجار اصل گفت: یکایک همکاران رویانی و کارگران عرصه کار و خدمات مانند پیچ و مهره‌های ساعتی هستند که پویایی را در مجموعه ایجاد می‌کنند و هر کدام از همکاران چه در بدنه پایین و چه در بدنه‌های بالا برای ما محترم و ارزشمند هستند.
در ادامه برخی کارگران در خصوص رفع مشکلات و موانع معیشتی و مسائل مربوط به پیشبرد اهداف عالی پژوهشگاه نظرات خود را بیان داشتند که مقرر شد از سوی هیأت رئیسه و معاونت پشتیبانی در همه زمینه‌های اشاره شده مساعدت شود.
پس از این مراسم با اهدای گل و هدیه از تلاش‌ها و زحمات کارگران تشکر و قدردانی شد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۱۴

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup