مدیر گروه تحقیقات علوم پایه و بیماری‌های غیرواگیر پژوهشگاه رویان، جهادگر نمونه کشوری شد

در مراسم تقدیر از جهادگران نمونه کشوری جهاددانشگاهی، از مدیر گروه تحقیقات علوم پایه و بیماری‌های غیرواگیر پژوهشگاه رویان به عنوان جهادگر نمونه کشوری تقدیر شد.
مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و قدردانی از جهادگران نمونه این نهاد با حضور دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی رئیس جهاددانشگاهی در روز سه شنبه ۴ مرداد ماه در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.
در برنامه امسال گرامیداشت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی که به علت قرار گرفتن ۱۶ مرداد در دهه اول ماه محرم و تقارن آن با روز تاسوعای حسینی (ع) زودتر از موعد مقرر برگزار شد، جهادگران نمونه کشوری معرفی و قدردانی شدند.
در ابتدای این مراسم، دکتر عیسی علیزاده، معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: یکی از سنت‌های ما در مردادماه هر سال و سالگرد جهاد دانشگاهی، انتخاب جهادگران نمونه است. امسال نیز از مجموع ۲۸۴ نفری که از واحدهای سازمانی به ما معرفی شدند، ۳۷ نفر به عنوان جهادگر برتر انتخاب شدند.
دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی  نیز در آیین چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی گفت: به واسطه تقارن سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی با ایام سوگواری سیدالشهدا، این مراسم امروز برگزار می‌شود. وی با اشاره به کلیپی که در این مراسم پخش شد، تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی، کارِ گروهی در حوزه علم توسط جهاد دانشگاهی معنا گرفت‌. این جمله در این کلیپ گفته شد که جمله بسیار ارزشمندی است: جهاد دانشگاهی توانسته است الگوی مناسب در حوزه فناوری، نوآوری و اندیشه باشد. این نهاد به نحوی عمل کرده است که یک الگوی مناسب در حوزه علم نافع باشد.
در این مراسم، از دکتر یاسر تهمتنی، مدیر گروه تحقیقات علوم پایه و بیماری‌های غیرواگیر پژوهشگاه رویان در حوزه معاونت پژوهش و فناوری و همچنین دکتر مرتضی ضرابی، مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان در بخش تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان، به عنوان جهادگران نمونه تقدیر شد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۰۷

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup