مهمانان کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی از پژوهشگاه رویان بازدید کردند

در حاشیه برگزاری سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی جمعی از مهمانان کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی از پژوهشگاه رویان بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه رویان، جمعی از مهمانان سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی شامگاه پنجشنبه 21 مهرماه در حاشیه این کنفرانس سالانه از بخش های متنوع پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی و همچنین دستاوردهای علمی این مرکز بازدید به عمل آوردند.
دکتر عبدالحسین شاهوردی، رئیس پژوهشگاه رویان ضمن خیر مقدم به مهمانان سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی و تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) اظهار داشتند: جهاد دانشگاهی یکی از برکات انقلاب اسلامی است و با تأسیس این نهاد دانشگاهی، جامعیت مؤثری در زمینه علم به وجود آمده است.
ایشان با بیان اینکه پژوهشگاه رویان یکی از دستاوردهای ارزنده جهاد دانشگاهی است، تصریح کرد: این مرکز در زمینه درمان ناباروری کار خود را آغاز کرده و با تلاش های بسیاری که صورت گرفته، باعث شده که ما نه تنها پذیرای بیماران کشور خودمان باشیم، بلکه پذیرای بیماران کشورهای دیگر هم هستیم.
دکتر عبدالحسین شاهوردی خاطر نشان کردند: به کارگیری جوانان و اعتماد به آنها در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی رویان یکی از سیاست های کاری این مرکز تحقیقاتی به حساب می آید؛ رویان در واقع حاصل اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان است.
در ادامه این بازدید، دکتر روح الله فتحی، معاون آموزشی پژوهشگاه رویان به ارائه تاریخچه و اقدامات موفقیت آمیزی که تاکنون در این پژوهشگاه در سطح ملی و بین المللی صورت گرفته، پرداخت. شایان ذکر است مهمانان از بخش های مختلف این پژوهشگاه همانند بخش مهندسی بافت پژوهشکده سلول های بنیادی و زیست فناوری رویان، پژوهشکده علوم تولید مثل و شرکت بن یاخته های رویان بازدید به عمل آوردند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۲۶

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup