برگزاری مسابقه پیامکی «جان‌فدا» توسط جهاد دانشگاهی ویژه جهادگران سراسر کشور

با فرارسیدن سومین سالگرد آسمانی شدن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مسابقه پیامکی «جان‌فدا» توسط اداره کل روابط عمومی جهاد دانشگاهی ویژه جهادگران سراسر کشور و خانواده آنها برگزار می‌شود.
با فرارسیدن ۱۳ دی‌ماه، سومین سالروز آسمانی شدن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش، مسابقه پیامکی «جان‌فدا» توسط اداره کل روابط عمومی جهاددانشگاهی ویژه جهادگران سراسر کشور و خانواده آنها در دو بخش برگزار می‌شود.
بخش اول این مسابقه شامل پاسخ به پنج سؤال چهارگزینه‌ای و ارسال جواب صحیح در قالب یک عدد پنج‌رقمی به سر شماره ۳۰۰۰۱۳۵۹ است. در این بخش به ۲۰ نفر از برگزیدگان به‌ قید قرعه کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی اهدا می‌شود.
بخش دوم این مسابقه نیز اختصاص به دل‌نوشته‌ای حداکثر ۶۰ کلمه‌ای از زبان انگشتر سردار اختصاص دارد که علاقه‌مندان می‌توانند متن پیشنهادی خود را به سرشماره ۳۰۰۰۱۳۵۹ ارسال کنند. در این بخش نیز جوایز ۲۰ تا ۵۰ میلیون ریالی برای پنج نفر اول در نظر گرفته‌شده است.
هر یک از اعضای جهاد دانشگاهی و خانواده آنها می‌توانند به‌دلخواه در یک یا هر دو بخش مسابقه شرکت کنند. برای شرکت در هر بخش از مسابقه یک پیامک مجزا ارسال شود.

علاقه‌مندان حداکثر تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند تا در این مسابقه پیامکی شرکت کنند. اعضای جهاد دانشگاهی برای اطلاع از جزئیات دقیق این مسابقه می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۷

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup