پژوهشگر پژوهشگاه رویان، سرپرست جهاد دانشگاهی ایلام شد

با حکم رئیس جهاد دانشگاهی، دکتر محمد پاکزاد، به سرپرستی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام منصوب شد. دکتر حسن مسلمی‌نائینی در حکمی دکتر "محمد پاکزاد" را به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی ایلام منصوب کرد.
در این حکم آمده است:
انتظار می رود نسبت به استفاده از کلیه ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی جهاددانشگاهی به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای آن واحد در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ارتقاء جهاددانشگاهی، گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی و عملی جهاددانشگاهی اهتمام ورزید.
ضمن تعامل سازنده با دانشگاه ها و مراکز علمی نهادهای دولتی و خصوصی استان نسبت به موارد زیر کوشا باشید:
۱- برنامه ریزی مناسب جهت پیگیری و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیین
۲- تلاش در جهت جذب و بهره مندی از نیروهای جوان، مستعد و متخصص

۳ - ایجاد بستر لازم جهت حضور فعالان علمی، فرهنگی و فناوری در جهت انجام ماموریت های محوله
۴ - تعامل سازنده با دانشگاه های استان و همکاری عمیق در حوزه علم و فرهنگ، فناوری و نوآوری
دکتر محمد پاکزاد، دانش آموخته‌ی دکترای زیست‌شناسی تکوینی است و  به مدت ۱۸ سال به عنوان پژوهشگر، مدیر و مدرس سلول‌های بنیادی، در پژوهشگاه رویان مشغول به خدمت بوده‌اند.
 وی که دارای  رساله دکترای منتخب سال ۱۴۰۱ دانشگاه علم و فرهنگ ۳۶  مقاله علمی چاپ شده در نشریات معتبر بین‌المللی دارد و  بورس آموزشی برای تحصیل در دوره دکتری از سازمان استعداد درخشان وزارت علوم و تحقیقات به وی اعطا شده است.
مدیر اداره آموزش پژوهشگاه رویان با سابقه برگزاری نزدیک به ۵۰ برنامه ملی و بین‌المللی در قالب کنگره، سمپوزیوم و انواع دوره‌های تخصصی، برنامه‌ریز و مدرس مدرسه بهاره سلول‌های بنیادی در دانشگاه حلب، سوریه (بهار ۱۴۰۰) و مدیر عامل و پژوهشگر ارشد شرکت دانش‌بنیان رویان‌بن‌سلول (فعال در حوزه سلول‌درمانی) به مدت سه سال و همکار اصلی در راه‌اندازی بانک سلول‌های بنیادی پژوهشگاه رویان از دیگر سوابق علمی پاکزاد است.
همچنین دکتر نائینی  در نامه ای جداگانه از زحمات سید غلامرضا حسینی، رئیس سابق تقدیر کرد.
حسینی از دی ماه ۱۳۹۶ تاکنون رئیس جهاددانشگاهی استان ایلام بود و از اردیبهشت امسال از سوی دکتر طیبی رئیس اسبق جهاددانشگاهی برای یک دوره دو ساله دیگر به عنوان رئیس واحد استان منصوب شده بود.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۹

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup