همایش نومادران پایتخت در پژوهشگاه رویان برگزار شد

مراسم جشن نومادران پایتخت به همت اداره امور بانوان و خانواده شهرداری منطقه ۴ و با مشارکت مناطق ۸، ۱۳ و ۱۴ در صبح روز یکشنبه نهم بهمن ماه سال جاری در محل سالن همایش‌های پژوهشگاه رویان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه رویان، این مراسم با حضور مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران و شهرداران مناطق ۲۲گانه و رئیس پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، عبدالحسین شاهوردی، رئیس پژوهشگاه رویان ضمن خوش آمد گویی به بانوان نو مادر و ابراز خرسندی از میزبانی این مراسم، از شهردار منطقه ۴ تهران تقدیر کرد.
همایش نومادران پایتخت به منظور ارج نهادن به مقام والای مادر برای اولین بار برای مادرانی که به تازگی دارای فرزند شده‌اند و یا فرزندی در راه دارند برگزار و در آن از ۳۰۰ نفر از نومادران شهر تهران با تقدیم هدایایی تقدیر شد
.
علی اصغر کمالی زاده، شهردار منطقه ۴ تهران، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ بانوی دوعالم زهرای اطهر (س) گفت: شکی نیست که مادر از هر جهت مقام ارجمند و والایی در همه ادیان داشته و دارد و همگان با دید احترام به او می‌نگرند و به عظمت و بزرگی از وی یاد می‌کنند. هر دین و آیینی که در طول تاریخ آمده به این مسئله توجه کرده و مردم را به خدمت به مادر فراخوانده است؛ ولی اسلام بیش از دیگر مکاتب به این مسئله توجه نموده و به مادر عظمت بخشیده است. وی ادامه داد: توجه و رسیدگی به  این قشر زحمتکش، از جان گذشته و پرتلاش از وظایف مهم هر جامعه است که این مهم در مدیریت شهری نیز بدان توجه می‌شود.
در کنار این مراسم که برنامه‌هایی همچون اجرای گروه هنری، پخش ویدئو کلیپ، سخنرانی بانوی موفّق و تقدیر از مادران موفّق و نو مادران برگزار شد، میز خدمت با ارائه خدمات تیم سیار دوز یادآور واکسن کرونا، غربالگری فشار خون، تست قند خون، مشاوره تغذیه، مشاوره مامایی و پزشک عمومی به همت اداره سلامت منطقه ۴ برپا شد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup