بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزاقستان از پژوهشگاه رویان

رئیس و قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی WKMU  قزاقستان از پژوهشگاه رویان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه رویان، رئیس و قائم مقام دانشگاه قزاقستان WKMU و هیأت همراه ایشان، عصر روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه و صبح روز ۲۳ مرداد ماه از مراکز و آزمایشگاه‌های پژوهشگاه رویان بازدید کردند.
در این بازدید رئیس پژوهشگاه رویان ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم به میهمانان به معرفی آخرین دستاوردها و فعالیت‌های علمی پرداخت و در ادامه آمادگی پژوهشگاه رویان را برای تبادل اطلاعات علمی و همکاری بیشتر پژوهشی و درمانی با کشور قزاقستان اعلام کرد.
در این بازدید دکتر آست کالیو رئیس دانشگاه WKMU قزاقستان پس از بازدید و آشنایی بیشتر با مراکز تحقیقاتی، درمانی و آموزشی گفت: پیشرفت‌های پژوهشگاه رویان به قدری چشمگیر و قابل تقدیر است که مایه بسی افتخار ماست که بتوانیم به توسعه همکاری‌های دوجانبه و افزایش ارتباطات علمی درخصوص انتقال دانش و پژوهش بپردازیم.

در روز دوم بازدید، دکتر آست کالیو و گروه همراه ایشان، از آزمایشگاه‌های پژوهشکده زیست‌شناسی و فناوری سلول‌های بنیادی، مرکز تولید محصولات پیشرفته سلولی رویان (ATMPمرکز دیابت، چاقی و متابولیسم و همچنین شرکت فناوری بن یاخته‌های رویان و جدیدترین دستاوردهای این مراکز تحقیقاتی بازدید کردند و در جریان آخرین پژوهش‌ها و پیشرفت‌های علمی تحقیقاتی پژوهشگاه رویان قرار گرفتند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۲۵

فعالیت‌های پژوهشگاه رویان

goup